Godmorgon!

Tillbaka där jag ska vara nu och an äntligen komma i gång med allt igen, rutiner behövs och dom ska nu skaffas. Matförådd måste fyllas på och träningen måste kommas igång med. Men det är bara att göra´t.

Idag börjar jag på ny kurs, så då blir det äntligen lite lugnt ett tag och efter det helvete som varit nu med all stress så kan det verkligen behövas. Idag blir det plugg och träning bara, men låter utmärkt för mig. Måste komma på lite vad som ska ätas också men det kommer nog

Hur ser din dag ut?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Här har varit en lugn dag. Lämnade sonen på dagis 8:30 hem åt frukost. Ut kl 11 på rask stavgångspromenad med inslag av jogging. Hämta sonen från dagis. Hem äta lunch och fixa lite hemma. Snart dags för middag och sedan blir det jobbet.



Rutiner behövs verkligen och speciellt för min träning. Utan rutiner och planering blir det ingen träning.

2010-03-18 @ 16:20:19
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0