Lång dag...

Dagen har spenderats på labb och har varit en riktigt lång dag, det tar på krafterna att labba så mycket som vi gör, mestadels för att det är så många småraster hela tiden, låter kanske som om det vore tvärt m men nej så är det. Man gör en sak och väntar en timme, för en annan och väntar 20 min och sen fortsätter det så, väldigt tids- och energikrävande Efter en lång dag på labb så slutades dagen med en öl på kårpuben och väl hemma så blev det tacos och Let´s dance, mys!

Imorgon kl 11 blir det spinning igen. Campushallen (där jag tränar) har varit stängt några dagar pga för mycket snö på taken men öppnar tack och lov igen imorgon, så det blir att gå upp i tid för ett träningspass. Kul!

Nu sängen, för jag är totalt död
Peppkram!

A day in the lab


Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Så du tränar på Campushallen? Där tränar min sambo också. Han var måttligt road över stängningen. :)



Kram

2010-02-06 @ 10:38:09
URL: http://annadrott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0