Happy sunday

Nu är jag tillbaka igen, veckan är över och nu finns det åter igen tid. Så underbart härligt! Veckan blev dock inte så hemskt som jag trodde men den lyckades ändå ta all ens sista energi så träning har det blivit dåligt av, även fast jag tror jag mått bättre med lite men tid fanns inte. Maten har inte heller varit så bra så att ställa sig på vågen på tisdag ser jag inte fram emot, men man måste ju. Funderar även på att mäta mig, har ju inte gjort det sen 1 januari och det var ju hela två månader sedan. Känns inte som jag har gått ner så mycket men kanske säger måttbandet något annat?

Idag blir det att lägga upp veckans mat och träning och sen blir det bara att komma igång igen
NU KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Måttbandet brukar vara snällare än vågen och säger mer om viktnedgången än vågen. Så prova med måttbandet om du inte får något resultat på vågen.



Kram

2010-02-28 @ 22:12:45
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0