omöjligt att stressa ner

2010-03-03
Träningsform: Spinning
Tid: 45 minuter

Usch vad dåligt det gick idag! Var otroligt seg innan passet och hade knappt ork att ta mig dit, och när jag väl stressat för att komma dit kunde jag inte riktigt stressa ner så kunde därmed inte njuta av passet. Men jag gav iaf järnet, mer än så kan man ju inte göra. På 60 min passen så får man verkligen komma in i masset, men jag gillar detta 45 min passet också för då vågar jag ta ut mig på ett annat sätt. Nu är det gjort iaf och ny återstår bara kvällens styrkepass, men det tar jag hemma i vårt hemma-gym.

Delar av vårt lilla hemma-gym, alltid bra att ha när man är lite lat och inte orkar ge sig iväg till gymmet och trängas med annat folk



Kommentarer
Postat av: Maja

Märker på mig själv att det var ett tag sen jag tränade. Blir helt andfådd bara av att kolla på kort på ditt hemgym.



Kanske, bara kanske, är det en liten varningssignal att jag rör på mig för lite... men snart är det ju vår. Då ska jag börja gå igen.

2010-03-03 @ 21:41:02
URL: http://smalmedlchf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0