Godmorgon

Har varit uooe sen kl 7 och städat och tar nu en liten liten frukostrast. Idag är det fullt upp Mitt i allt tentapluggstress så får vi besök och med tanke på att lägenheten har förvandlats till ett stort smutsigt äckel så går morgonen till att städa. Sen blir det massa massa innan det är dax att sova och börja en ny dag. Suck!

Blir ingen träning idag, tiden finns inte. Skulle säkert hjälpa mig mycket och ge massa ny energi men hittar ingen ledig plats till det. Plugget först helt enkelt och tenta på fredag.

Hur ser din dag ut? Lite lugnare?


Kommentarer
Postat av: cecilia

du har en award att hämta hos mig.

2010-03-10 @ 15:16:03
URL: http://cettcilias.blogg.se/
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Nja, kanske lite lugnare hos mig idag....



Ha en mysig onsdagskväll ♥

Kramar från Camilla och ett vårigt Kungsbacka

2010-03-10 @ 19:07:16
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0