Ett helvete avklarat, nu återstår bara nästa

Rapporterna är skriva och inlämnade, suttit all ledig tid under hela helgen och hela morgonen idag men nu så är det klart. Det är långt ifrån så bra som jag skulle velat ha det, men har inget annat val. Jag som hatar att lämna in saker jag inte fått ge 110% på, men man överlever väl. Nu blir det att gå från ett helvete till ett annat. Idag åker jag till min hemstad och ska göra en sak där. Inget jag orkar skriva om här men det är inget jag ser fram emot. På onsdag vid 13 är jag tillbaka här hemma. 44 timmar. Hoppas det går fort...

Kommentarer
Postat av: Maribella

Ta mitt nya motto "Good enough" och känn dej nöjd med din insats!

Håller tummarna att det du ska göra kommer att gå bra!

Det som inte dödar en stärker en!!!

Stor peppkram

2010-03-15 @ 17:53:52
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

Jag hoppas att det kommer gå bra, vad du nu än ska göra :)

2010-03-15 @ 18:55:15
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0