Same today...

Idag har varit en riktigt tråkig dag eftersom jag legat i sängen hela dagen för att bli frisk. Jag tycker oftast om att bara få ligga och ta det lugnt men hatar det när jag helt plötligt måste göra det. När jag vaknade upp i morse mådde jag ännu sämre än igår vilket jag inte direkt var beredd på. Nu hoppas jag att det blir bättre tills imorgon nu när jag tagit det så pass lugnt. Dock så får såna här dagar en att börja tänka på hur man ska göra sen när man blir frisk, måste sätta igång med träningen igen och nu finns inga hinder, dock så måste jag sluta ha så höga krav och gå ut för snabbt som jag alltid gör, men det är inte lätt när man vill att det ska gå fort, men övning övning.

Nu ska det sovas lite och så får vi hålla tummarna för att jag är friskare imorgon, ska iaf satsa på frisk tills på måndag så blir vila vila vila hela helgen, dvs sängen och massa film. Dock inte helt fy skam *blink blink*

Godnatt

Natti natt från mig! Sussa sött alla!


Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Får hoppas du kryar på dig under helgen !!

2010-01-30 @ 09:24:38
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: therese

tack!

2010-01-30 @ 14:38:21
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0