Godmorgon

Usch fortfarande väldigt sjuk (känns som det blir värre och värre) och efter att ha legat inne och tagit det lugnt nu några dagar så måste jag bege mig till universitetet för idag är det laborationer som är obligatoriska. Det blir labb på värktabletter, inte kul men har funkat förut, dock kommer mina labbkompisar få göra det mesta för min energi är borta helt.
Inte hjälper det heller att det har snöat konstant i 2 dagar och fortsätter att snöa nu, kommer bli en riktigt jobbig promenad till univetsitetet, men vad ska man göra?

Nu frukost och sen iväg
Peppkram!

inge kul att vara sjuk, borde få ligga hemma och bli frisk...


Kommentarer
Postat av: Maribella

Stackare!! Hoppas du kryar på dej snarast!

Tusen tack gumman för awarden!

2010-01-28 @ 19:13:18
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0