Dåliga rutiner

Har fått in den dåliga rutinen att sova alldeles för länge på morgonen (som iofs är en följd av att vara öppe alldeles för länge). Har sen efter jul sovit till 12-tiden varje dag och det måste det blir ett stoppa på. Imorse försökte jag att ta mig upp  vid 10 men gick inte så bra, blev 11 istället, ett framsteg men inte bra.

Imorgon är det återigen måndag och då blir det även att ta tag i träningen, back to the gym! Ska bli väldigt skönt. Om jag får in sömn och träningsrutinen igen så tror jag tröttheten kommer försvinna ganska snabbt, för just nu är jag sjukt trött på att vara just trött hela tiden.

Idag kommer tiden ägnas åt Oopsie bakning och plugg. Ordning och reda ska det bli! Men först kaffe!

Nej jag är ingen morgonmänniska direkt

Kommentarer
Postat av: Malin

Känner igen det där. Jag har sovit alldeles för länge den senaste veckan/veckorna. Förstår inte varför jag är så här trött. För jag är ju morgonpigg annars. Brukade aldrig sova längre än åtta även om jag är ledig. Idag gick jag upp före nio i alla fall. Bättre än tio som det var igår.



Och framsteg är bra :) Imorgon kommer du upp innan elva!



Jag ska också försöka ta tag i träningen till veckan. Kram

2010-01-03 @ 11:35:12
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0