Mjölksyra!

2010-02-10
Träningsform: Spinning
Tid: 45 minuter

Dagens spinningpass var riktigt kul och jag tog i tills jag två gånger hade mjölksyra. Underbart! Ledare för passet är riktig bra och peppar en som bara den och det gör verkligen så mycket. Plus så har han ett bra upplägg och får med alla "roliga" bitar. Underbart trött när jag var klar, precis som det ska vara.

Nu när jag kom hem är jag hur trött som helst. Suttit och lekt med den nya designen och självklart har den krånglat en massa men nu är jag på god väg, det som tog mest tid var att bestämma en ide av alla mina tusen, haha, men tror jag hittade den som känns bäst nu, har jag ork att sitta med den imorgon kommer den upp då.

Nu ska här sovas, för jag är så otroligt trött.
Natti natt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad härligt! Såna spinningspass är såå roliga. Kram

2010-02-11 @ 08:51:19
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0