Hela kvällen gick åt

...till att planera inför utmaningen det var verkligen inte lätt då allt detta ska göras:

1 km/dag gång/löpning
2
nya träningspass/ 2 nya råvaror/recept ska testas
3 intervallpass
4
saker varje dag att vara tacksam över
5
stretch/avslappningspass
6 morgonträningspass
7
träningspass längre än 60 minuter
8
x 10 km
9
minuter höga knän
10 km i ett och samma pass
11
minuter i jägarvila
12
minuter i plankan
13
minuter ”hoppa hopprep”
14 trappor ska betas av
15 stycken träningspass
16
minuter ”stå på ett ben” (8 min/ben). (För att öka svårighetsgraden, stå på tå.)
17 x 10 hopp ( burpees, upphopp, skridskohopp, grodhopp etc)
18
x 10 armhävningar.
19 styrkor du har eller saker med dig själv/din kropp, du är nöjd/stolt över, ska skrivas ner
20 dagar utan godis, kakor, glass, chips eller liknande (alkohol?).

Såhär blev min planering (dock kommer nog lite ändringar att ske):

(Klicka för större)

 

Så nu är det bara att börja med utamningen. Imorgon ska jag väga mig och ta lite mått och sen ska jag göra detsamma efter dessa 20 dagar och se om det hänt något. Till onyttigheter hör alla snacks och alla socker-saker. Lets begin!


Kommentarer
Postat av: Lena

Oh shit, blev trött bara av att läsa listan... Men det fixar du, du verkar ju träna som en galning :) Kram

2010-04-05 @ 13:45:14
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0