Fjärde advent

Dagen spenderas återigen med tentaplugg, men så får det vara. Sista söndagen detta år som ägnas åt plugg, det är värt att firas, och detta firas med... plugg! Nej skämtosido, 3 föresläsningar ska gås igenom och sen är jag klar för dagen (typ 8 timmar plugg). Sista pluggdagen imorgon, sen får jag hoppas att detta går vägen

Ledsen att det inte handlar så mycket och mat och motion just nu men det har inte så stor del av min tid, mer fokus blir efter jul, och ärligt talat så längtar jag!

Trevlig fjärde advent!


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Ibland så längtar jag nästan efter att börja plugga, men när jag läser detta blir jag inte alls lika sugen längre, haha. Men du är sjukt duktig och gör det grymt bra! :)

2009-12-20 @ 17:32:55
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Emma

Men guuud vilken söt bild =) Jag ska baka cupcakes till jul hade jag tänkt, har velat göra det länge men undvikt det på grund av risken att alla blir uppätna (av mig) samma kväll...

Skönt att du ska få lite jullov nu gumman! Kramar

2009-12-20 @ 21:26:20
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0