Fel dag att vara sjukis

När jag gick och la mig igår hade halsontet försvunnit och det kändes lite som om jag höll på att bli frisk, det var dock inte känslan nu på morgonen. Har ondare än någon dag förut och försöker nu motverka det med massor av te. Har redovisning idag av alla dagar och vill verkligen att rösten ska fungera då, det skulle ju vara en fördel att faktikst få fram det man vill.

Nu ska jag fortsätta mitt tedrickande och hoppas på ett mirakel innan det är dax att vandra till uni. En fördel är ju iaf att det är massor av snö ute!


Me today, men utan den fina gröna färgen

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller tummarna för dig idag!

2009-12-16 @ 07:58:41
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0