Dag 1: Morgonträning och invägning

Precis hemkommen från gymmet så nu är veckans första träningspass avklarat, sjukt segt att gå upp imorse när klockan ringde vid 6 men det var bara att ta sig upp. I med proteindrycken och sen på cykeln och iväg. Var meningen att jag skulle göra 30 minuter kondition och 30 minuter styrka men dum som jag är hade jag glömt glasögonen hemma så skippade styrkan då jag aldrig testat det innan och vill helst se vad det är jag gör. Istället blev det 30 minuter på crosstrainern och 15 minuters löpning på bandet, så nu är mina ben lagom möra.

Innan träningen blev det invägning så nu vet jag vilken siffra som är startvikten, nu är målet att få den siffran att se lite snyggare ut, dvs lite mindre.

Frukost och lite bloggläsning innan uni!
Peppkram

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad kul att du kommit igång igen! Omstareter är oftast inget roligt, men det är något som många har gjort! Jag är en av dom som bestämt mig för att jag har gjort min sista omstart (har gjort ca 100 innan) för nu ska det funka (precis som jag har sagt alla andra gånger)... jag har ätit enligt LCHF i ca 6månader nu och tappat lite över 11kg. Vilket inte är jätte snabbt men jag tycker det är lagom! Det ska bli spännande att följa dig!



Nu fortsätter vi!! =D

2009-12-09 @ 12:43:27
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0