That Summer Feeling

Godmorgon!
Nyvaken och sitter och dricker mitt kaffe, underbart att vakna upp till sol och blå himmel, bara jag som fick den där sommarkänslan idag?

Träningsvärken i magen är värre idag men bara att ignorera, kommer ändå bli lite spinning och styka idag, precis som schemat säger. Annars så händer det inte allt för mycket. Inget schemalagt idag så kommer sitta hemma och plugga mest, rapporter ska in och en tenta ska pluggas till.

Hur ser din dag ut?

Nu vill jag ha sommar


Kommentarer
Postat av: Malin

Samma här. Både när det gäller vårkänslan och plugg på hemmaplan.



Började en ny kurs i måndags så det blir en hel del läsning av kurslitteratur idag och sedan har jag en tenta på lördag att plugga till. Funderar på att ta en promenad med hunden senare om solen håller i sig. Förhoppningsvis är det inte för kallt för hans små tassar.



Lycka till med tentapluggandet! Kram

2010-03-03 @ 11:32:08
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Jobb i vanlig ordning här. Hade tänkt träna men nu blir det inte så... :( fått nåt konstigt så jag hostar en hel del och det ilar i bröstet... Vill inte riskera att det blir värre lagom till resan!

2010-03-03 @ 15:44:03
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0