Sammanfattning vecka 13

Maten:
Maten denna vecka var kanske inte någon höjdpunkt. Precis som de föregående veckorna. Vet inte vad som går fel egentligen för träningen går så bra och det brukar oftast göra så att maten går bra också men nu går det värre än någonsin, så träningen får ingen verkan. Men saker och ting kommer inte av sig själv, man måste kämpa och det är dax att göra det nu! Meny är planerad för nästa vecka och "Dagens mat och motion" kommer återigen att komma på bloggen och mer recept, hoppas det ska inspirera mig.

Motionen:

Denna vecka har jag enligt mig gjort allt det roliga och skippat det tråkiga, för jag avskyr verkligen att styrketräna. Jag vet att det är bra för mig och visst det är kul när man känner att man faktikst har lite muskler men det är verkligen inte kul. Så enformigt och så tråkigt, och då kör jag bara ett 10 min pass på kvällarna hemma på mitt hemmagym. Men jag sa blir duktigare, det ska jag, men det är bra att jag faktikst gör det andra, för bättre kondition behöver jag.

Kommentarer
Postat av: Malin

När jag gick på gymnasiet så älskade jag styrketräning. Kunde spendera timmar om dagen nere på skolans gym. Tyvärr tycker jag inte så längre. Styrketräning gör mig sååå uttråkad.



10 minuter om dagen är ju bra det med! Sedan spelar det inte sån stor roll vad man tränar, bara man tränar :) Så träna det du tycker är roligt och ha inte dåligt samvete över det.



Kram

2010-03-29 @ 08:21:34
URL: http://svartisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0