Mitt i natten

Nu är det mitt i natten för vissa och morgon för andra. 04.20 för att vara exakt. Jag sitter här och tittar på Oscarsgalan och det är som vanligt riktigt bra. Jag är ganska insatt i de flesta filmer i år så det har inte varit så svårt att gissa vilka som skulle vinna, men än så länge ser det bra ut. Bästa film och bästa kvinnliga och manliga roll har inte varit än. Kommer ge en liten översikt när jag vaknar i morgon. Detta slutar 6 så då går jag och lägger mig, sen så sover jag till 12 och kl 13 har jag labb på uni. Perfekt med 6 timmars sömn.

Nu ska jag fortsätta se, hoppas ni sover gott!

Kommentarer
Postat av: Brody

Att du orkar att bara sova sex timmar frivilligt =)

2010-03-08 @ 10:49:46
URL: http://femtiofemkilo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0