fy fasiken...

2010-03-05
Träningsform: Spinning
Tid: 60 minuter

Man ska inte spinna när man mår illa!!!
Okej ganska självklart tänker ni men jag var helt säker på att det lilla illamåendet jag hade när jag var hemma skulle försvinna så fort jag fick komma ut lite och cykla iväg till spinningen. Men så var det inte! Jafg blev ännu mer illamående och det var lite småsvårt att ta sig igenom passet. Men jag klarade det. Nu mår jag inte jättebra, men iaf lite bättre. Hoppas det inte är något allvarligt men får nog ta det lite lugnt nu. Fasiken



Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

uscha! hoppas det bara var nåt tillfälligt och inte magsjuka!

2010-03-06 @ 08:10:48
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0