Aj min fot

2010-03-18
Träningsform: Spinning
Tid: 60 minuter

Första spinningpasset med nya skorna och det gick.... inte så bra.
Först och främst så hade jag stressat stressat stressat fär att ta mig dit så när jag väl satte mig på spinningcykeln så var jag helt slut, noll energi kvar. Sen så tyckte jag det var lite läskigt med nya skorna för jag trodde jag skulle "råka" koppla ur dom under passet så jag spännde som jättehårt vilket resulterade i att mina fötter domnade bort redan under 2a låten. Och om det inte var allt så sträckde jag högre vaden under 2a låten också. Resterade pass gick som ni kanske förstår inte så bra. Men jag klarade mig igenom det iaf.

Förutom att jag spände skorna för hårt så kändes dom bra, efter några låtar kom jag bort från tänket att dom skulle lostna och då kändes det bättre. Dock så märkte jag att man använder lite andra muskler i foten när man har såna skor istället för vanliga så fick lite ont efter ett tag, men det hade jag ju innan i vanliga skor också så tror att man bara måste vänja foten lite, så några pass till och sen borde det gå hur bra som helst!

Mina!



Kommentarer
Postat av: ida

Det kommer säkert gå bra bara du vänjer dig lite! Åh vad sugen jag blev på att skaffa ett par!!!!

2010-03-20 @ 08:03:48
URL: http://halsorummet.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag ska också börja med spinnign snart, ska byta gym =) Det känns bra, lite som en nystart. Men man får vara försiktig i början. Kram

2010-03-20 @ 20:51:57
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0