Träningen

Suttit och fuderat lite på hur jag ska lägga upp träningen nu ibörjan och hur jag ska få in den som en rutin. Först och främst tror jag det är viktigt att inte börja för hårt. Att gå från noll till max är inte lyckat. Mitt problem är att jag tycker det är väldigt kul att träna och då jag ser att det ger resultat slutar det med att jag tränar varje dag och så helt plötligt har jag tagit ut mig själv. Inte bra!

Mitt mål nu i början är att röra på mig varje dag men bara gå till gymmet 3 ggr/veckan. De dagar jag inte är på gymmet ska jag dock ta tillvara på genom att göra ett litet träningspass i det hemmagym som vi har. Bara ett kort litet schema som gör att jag kan börja stärka de muskler som jag vill (mage, armar, rygg)

Ska sätta mig ner och göra ett litet träningschema under dagen. Planering är viktigt!

Vårt lilla hemmagym som förtillfället bara är en samlingsplats för vår katts leksaker. Mer träningsredskap finns men är ej framplockade


Kommentarer
Postat av: Mattias Ögren

Vill också ha ett hemmagym. Har i och för sig de flesta redskapen, men saknar platsen.

2010-01-06 @ 16:05:26
URL: http://mattiasogren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0