Misslyckade

Jag och älsklingen blev lite småsugna på pannkakor ikväll och då vi hade hittat detta recept så tänkte vi att vi kunde prova. Dock blev resultatet inte riktigt så som jag velat eller hoppats. För det första smakade de bara ägg, vilket iofs inte var så konstigt med tanke på receptet och för det andra hade vi inget att ha på, man måste nog ha det där hallongräddet för att de ska smaka gott.



Vi fick inte ens i oss en utav dom men det gör inget för dom får vi använda imorgon då planerna blir detta:

Nu är det dax att sova
Natti natt mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Lena

Jag kan nog garantera att jag hade fått i mig dem ändå, utan "pålägg"... Är sugen på mat, inte godsaker. Konstigt. Ha en bra dag och hoppas du får ordning på sömnen! Kram

2010-01-07 @ 07:00:38
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0