Kolhydrater

Igår blev det lite för mycket kolhydrater men inte sitter jag och deppar för det. Det är sånt som händer ibland, det viktiga är ju att inte falla tillbaka i gamla mönster, eller hur? Det viktiga är att inte låta en händelse förstöra allt det andra. När jag väl är i mål så kommer jag inte sköta mig perfekt jämt, alla gör misstag ibland. Visst det vore underbart om man kanske aldrig gjorde misstag det men det kommer inte att hända. Förmycket av det goda in, ja då får man få ut lite mer än vanligt dagen efter, det är väl det det handlar om? Att veta hur kroppen reagerar och hålla den i schack.


Frukost och kaffe nu!
Peppkram

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har så rätt så! Det är misstagen man lär sig av. Det är speciellt viktigt att lära sig precis hur sin egen kropp reagerar. Kram

2010-01-10 @ 14:55:36
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Så är det absolut. :) Om man dessutom förväntar sig att det ska vara perfekt jämt och man har dom kraven på sig själv, det är just då man blir som mest besviken och känner sig så misslyckad. Då är det svårare att komma tillbaka och tänka att: sånt där händer, nu är det bara att köra vidar!

2010-01-11 @ 12:30:15
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0