Underbart!

2010-02-15
Träningsform: Spinning
Tid: 60 minuter

Riktigt härligt spinningpass idag, inte min favorit ledare kanske (lite för mycket country music) men jag tog i och kämpade tills svetten rann, underbart! Känner att jag inte har lika ont i fötterna längre som jag hade i början vilket underlättar väldigt mycket, dock är min önskan fortfarande ett par spinningskor. Någon som vill sälja sina kanske? *blink blink* Var lite intresserad över mitt heart rate och tänkte jämföra det med löpningen sen och efter att ha gång på gång försökt få ner rätt software till pulsklockan lyckades jag till slut. Siffrorna säger mig inte så mycket (har så lite koll) men ska jämföra sen hade jag tänkt, så bort med snön så jag kan springa!

(Klicka för större)


Kommentarer
Postat av: Milla

Hej Jessica! Min blogg har som du kanske märkt varit lite halvdöd ett tag. Nu har jag återuppstått!Hade en hel del kommentarer att kolla igenom och där hittade jag dina. Jag blev så glad! Tack så mycket! :)

kram!

2010-02-15 @ 23:09:16
URL: http://www.metrobloggen.se/millasmat
Postat av: Malin

Duktig du är! Skönt att du inte har lika ont i fötterna längre.



Denna vecka har det inte blivit mycket träning eller bloggande för den delen heller för mig. Men så är det vissa veckor. Kram

2010-02-17 @ 16:26:45
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0