Det blir inte alltid som man vill

2010-02-08
Träningsform: Spinning
Tid: 60 minuter

Precis hemkommen från mitt spinningpass, mitt första 60 min pass, kändes inte allt så mycket annorlunda förutom att man hinner komma in i det lite mer än innan, I like it. Dock så gick det inte så bra för ledaren av passet då hon var helt nu och allt blev jätterörigt, de flesta låtarna tappade hon bort sig själv och sa "ehm gör lite om ni vill" sen glömde hon "pausen" och när det var näst sista låten var jag inte ens trött så jag körde lite hårdare än hon sa att vi skulle göra för annars hade jag aldrig blivit trött, men tack och lov så lyckades jag ta ut mig helt. Och jag tror definitivt att det kan bli bättre så tänker ge henne en chans nästa vecka, alla förtjänar en andra chans. Nu blir det kvällsmat och bloggläsning.

Peppkram

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad bra att du kunde ta ut dig i alla fall! Hennes pass är säkert bättre nästa gång.



Jag gillar 60-passen bäst. De är lagoma :) Även gått på en del 75 och 90-pass men då är oftast inte ledaren så bra. Oftast "riktiga cyklister".



Vore jätteroligt att springa på dig på ett spinningpass nån dag! :) Kram

2010-02-08 @ 22:13:06
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0