Älskar känslan efteråt

2010-02-17
Träningsform: Spinning
Tid: 45 minuter

Ytterligare ett träningspass över och jag älskar verkligen känslan i kroppen när man kommer hem och man vet att man har varit duktig. Passet gick jättebra, tog dock inte ut mig så mycket som jag velat men det är inget att älta nu. Känns iaf jättebra.

Idag är det också dagen jag ska göra 100 situps men kommer sluta med det. Jag blir så otroligt yr i huvudet att resa mig upp sådär 100 gånger att jag mår jätteilla efteråt och det försvinner inte gören dagen efter. So not worth it!

 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!

Va kul att du var in på min blogg! =)

Din verkar oxå spännande!

Vad du är duktig som tränar! Det ska jag oxå gära men inte än. ;-)

Tittar in senare när jag har bättre tid.



Peppkram till dig oxå!

2010-02-17 @ 20:54:50
URL: http://susannesliteavvarje.blogg.se/
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Visst är känslan efteråt så oerhört skön? Jag har kommit att älska spinning bara för eefterkänslan :D

2010-02-18 @ 00:39:21
URL: http://atatranakampa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0