Hur ska jag göra?

I YouBet snackar vi ofast snabba spel.

Främst livespel – vilket är förbannat kul.

Men det finns även vissa ”långtidsspel” som är riktigt bra. Som att IFK Göteborg vinner SM-guld till sköna 4,00 i odds hos Unibet!

När i princip alla andra lag tappar i slagstyrka ser IFK Göteborg ut att bli starkare och starkare. Jag tycker laget har en perfekt mix och med nye Pär Ericsson i laget så får ”Blåvitt” ytterligare en spelare som kan avgöra jämna matcher på egen hand.

4,00 för ett IFK Göteborg-guld hos Unibet tycker jag är riktigt bra. Hade jag varit oddssättare hade jag max givit 2,50...

Finns det några hot?

Nej, inte några, möjligtvis ett... Jag tänker på Elfsborg. Men laget är för dåligt utanför sitt platsgräs i Borås för att hålla hela vägen.

AIK?

Inget lag tar hem allsvenskan två år i rad. Varför? Mästarna blir alltid sönderköpta, tyvärr.

Bakom dessa tre finns Malmö FF, Helsingborg och Kalmar FF. Tre lag som kan ta medaljer, men aldrig hota ”Blåvitt” över 30 omgångar.

Slutsats: 4,00 är ett guldodds.

I övrigt tror jag att Mjällby har kapacitet för att störa alla lag hemma på Strandvallen. Pass upp!

Rent spelmässigt tror jag mycket på superettan den här säsongen. Mycket tack vare att jag tror att Hammarby kommer att övervärderas rejält av oddssättarna i början av säsongen... Bajen har väl fortfarande ingen målskytt?

Trots det trycker bolagen ned Bajen till en 4,50-favorit till att ta hem serien. Uselt odds!

Jag rankar Hammarbys spelartrupp som ungefär lika stark som Ängelholms FF. ÄFF går att spela till 22,00... Mest spelvärde finner jag i Örgrytes 7,50 i odds hos bet365.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad händer om jag kommenterar?

2010-02-11 @ 17:10:50
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0