Veckans mat

För att jag ska komma igång med att äta bra också så har jag nu gjort en matlista. För att jag ska  hålla mig till den maten jag bestämmer så handlar det om:

1. Att veta vad jag ska laga
2. Se till att det inte är mat som tar för lång tid att laga
3. Plus att det ska vara kul att laga

Kulheten får jag genom att prova nya recept, så 3 nya recept har jag knåpat ihop nu. Recepten kommer på bloggen efter att jag provat dom. Sen handlar det bara om att att äta rätt mängder och träna. Svårare än så är det ju faktikst inte?!



Kommentarer
Postat av: Lena

Japp, du har missat "något"... Den 2 juni skall jag göra en Gastric Bypass i Tyskland. För att läsa allt om det gå tillbaka till inlägget som heter 2 möten på en dag eller liknande den 11-12 mars. Först var jag på vårdcentralen på morgonen för att få en vanlig remiss. På kvällen så var jag på möte på Carlanderska för att göra det privat. Sen ringde dock pappa och tipsade mig om artiklarna i inlägget Väldigt intressant, och det är alltså den vägen jag går nu. Nu får du läsa ikapp :) Här är det snabba pix!!



Kram

2010-03-29 @ 11:52:13
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: cecilia

åh, den där matlistan såg ju smarrig ut!

2010-03-29 @ 13:19:25
URL: http://cettcilias.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminskningsbloggen

Goda maträtter :) du får lägga upp recepten :D

2010-03-29 @ 14:52:57
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0