Snurrig i bollen

Löpning 14/1 2010
Tid: 18.51
Temp: -1,0
Sträcka: 5,00
Tid: 39 min 34 sek

Precis kommit hem från dagens löppass och jag lyckades slå mitt lika rekord, iofs med bara 1 minus men kom under 40 vilket jag är väldigt glad för. Gick dick väldigt segt idag men tog i lite extra i slutet det var därför jag kom under 40 tror jag. Dock blev jag lite snurrig i huvdet när jag stannade men tror det kan bero på att ögonen inte är van att vara utan glasögonen och måste därför fokusera mer hela tiden och när man springer och studsar lite så måste dom fokusera ännu mer. Jag är iaf nöjd!
Egentligen skulle jag ha tränat imorgon och inte idag men pga att jag ska iväg på födelsedagsfest på kvällen så vet jag inte säkert om jag skulle hinna med och träna så fick ändra om lite.

Nu ska jag duscha och sen bege mig in till stan för bion. Blir dock lite extra träning då vi måste gå hem pga att det inte är några mer bussar, men det är typ bara 3-4 km.

Kommentarer
Postat av: Jag klarar det

Åh, bra jobbat! Jag ska börja löpträna imorgon igen, efter ett uppehåll :)

2010-01-14 @ 21:19:45
URL: http://jagklarardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0