Skärpning!

Skolan har återigen börjat och tankarna vandrat iväg till annat, det är ett av mina stora problem, hur får man tid till allt?

Pga av all jäkla snö så har det inte heller blivit någon träning, men tanken är att försöka hinna till gymmet imorgon, om det nu slutar snöa, men jag är trött på att inte röra på mig. Måste komma ur trött-stadiet också, och även fast det är surt att träna på morgonen, så hjälper det en iaf efter ett tag. Så imorgon ska jag upp och iväg!

Middagen idag blev tacogratäng och jag åt alldeles för mycket så nu är jag sjukt mätt, varför lär man sig aldrig?! Men men, får springa bort det imorgon, blev lite styrketränig hemma iaf så jag är nöjd.

Nu te och sen sängen, godnatt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Kom igen! att det snöar ute är ingen ursäkt för att inte gå till gymmet! Kämpa på nu! :D

2010-01-20 @ 16:53:23
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0