Promenad efter mat

Den senaste tiden har jag och min sambo gått ut på promenader efter vi har ätit för annars är det så lätt att falla i "matkoma" och det brukar oftast resultera i att man blir trött och seg hela kvällen, och då får man inte ut något av den.

Idag var det helt underbart ute, det var -10 som de senaste kvällarna men idag så var det ingen vind (ovanligt för att vara Linköping!!!) så det var hur härligt som helst ute. Massa kläder på och sen klarar man vad som helst. Tycker om när det börjar bli mörkt och man kan se hur gatlycktorna får snön att glänsa. Jag älskar snö och vinter!

Kvällen spenderas framför pluggböckerna med lite kaffe, inte helt fy skam faktikst, trots att det är lov
Pepp till er!

Snö på grenar är så vackert, lite suddig bild kanske men min mobilkamera tycker inte om när det är kallt ute

Kommentarer
Postat av: Maribella

Bra rutin, att ta en promenad efter maten!

Jag gillar också vinter och snö...men nu är det fasiken FÖR kallt FÖR länge!! Brrr!

Kram

2010-01-07 @ 20:34:24
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Sofia

Härlig bild! Det var en bra vana med promenad efter maten. Imorron väg, håll tummarna =)

2010-01-07 @ 21:24:52
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Anna Drott

Haha, bilden ger lite creepy känsla...Lite vampyr. Eller så beror det på att jag tittade på New moon igår :) Men jag förstår hur vackert det måste varit!



Bra att ni orkar ge er ut efter maten. Det krävs mycket karaktär!



Kram kram

2010-01-07 @ 22:07:50
URL: http://annadrott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0