Att hitta tid

Jag har jättesvårt att veta hur jag ska lägga min tid. Jag ska plugga, jag ska äta, jag ska träna, jag ska skriva blogg och jag ska läsa andras bloggar... ja och så självklart ha ett liv utanför det där. Mitt problem ligger i att hitta tiden för att läsa andras bloggar vilket för mig är väldigt viktigt. Jag får massor av inspiration från de inlägg jag får här (ni är bäst) menjag får även sjukt mycket när jag läser era bloggar vilket jag inte vet när jag ska lägga tid på, nu har jag iaf märkt att jag gör det bäst på morgonen när jag äter frukost så den tiden blir nu satt till bloggläsning, för man vill ju hålla inspirationen uppe

Plugg nu innan lunch!
Peppkramar

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh jag har verkligen samma problem som du. För mig blir det att jag helt fastnar vid datorn och det är inte alls bra. Man kan nästan bli deprimerad av det kan jag meddela. Ska göra som du och sätta upp speciell tid för blogg och bloggläsning. Kram och pepp

2010-01-09 @ 14:24:18
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Petra

Jag skulle också vilja att man hade lite mera timmar på dygnet så man hann med allt man skulle vilja göra. Ha en bra lördag.

2010-01-09 @ 15:03:06
URL: http://petra-vardagligating.blogspot.com/
Postat av: Maribella

Jag läser oftast andras bloggar till frukost...och kommenterar på kvällen!

Men, visst är det svårt att få tiden att räcka till!

Kram

2010-01-09 @ 15:45:22
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag gör precis likadant, läser bloggar medan jag äter frukost eller när jag behöver en paus i skolarbetet.



Du har så rätt i att terminen snart är slut och då kommer jag ha betydligt mer tid att ta tag i träningen. Uppsatsen går ju faktiskt före :) Jag har två tentor 22-23 januari, ena på kvällen den 22a och den andra på morgonen den 23e. Får hålla tummarna för att det inte krockar med framläggningen av uppsatsen. Lycka till med tentan på måndag och pluggandet inför den!



Vad roligt att du har hört så mycket bra om det gymet! Problemet är jag inte vet om jag blir kvar i Linköping eller inte. Men förmodligen blir jag det. Sambon har sin skola här. Men det blir nog flytt från Ryd så fort som möjligt. Lite för mycket folk och fester för hundens skull.



Sen börjar det bli dags att söka jobb snart :)



Oj, vilket låååång kommentar det blev!



Vad roligt

2010-01-09 @ 18:02:26
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0