Spinning: första gången på flera år

Imorgon ska jag på spinning för första gången på flera år, en träningsaktivitet jag utövade flera gånger i veckan i flera år och jag är livrädd! För det första så är min kondition inte bra alls just nu, kommer jag att klara av det? För det andra så är jag rädd att allt kommer gå fel för det är första gången jag tränar ett mass på mitt träninsställe. Hatar att inte ha kontroll över saker och ting. Tänk om jag går fel? Vart ska jag? Tänk om jag glömmer något? Hur bär jag mig åt? Vilka saker ska jag ha med? När ska jag vara där?
Ghaa sånthär gör mig verkligen galen, och det är skämmigt att erkänna men jag är rädd. Hoppas hoppas att det kommer gå bra. Nej dax att sluta larva sig antar jag, herregud jag är ju en vuxen människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0