På schemat idag

Godmorgon mina vänner, tog ut en liten sovmorgon idag, väldigt skön måste jag säga men tog mig iaf upp till 10 och det är bra. Idag blir det plugg och en sväng till uni för lite mer laborationer. Kvällen bjuder på ytterligare lite mer plugg men jag har också tänkt försöka få min sambo att följa med på ett spinningspass idag. Det är bara ett baspass så det är perfekt eftersom han är nybörjare men han är lite svår att övertala, tror dock att han skulle tyckta det var väldigt kul. Men jag har ju ända fram till 19 att försöka få honom att vilja följa med så ni får hålla tummarna!

Perfekt för en nybörjare!


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Åh vilka roliga pass det verkar finnas! Älskar när det finns sån variation och dessutom annorlunda pass. :)

2010-02-09 @ 14:44:07
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Malin

Lycka till! :) Min sambo följde med mig en gång till ett spinningpass, men det är också den enda gången :) Men annars så styrketränar cirka 4 gånger i veckan.



Jag ska gå på Freepower-passet :) Kram

2010-02-09 @ 16:59:05
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0