Fullt upp

Har just nu kommit in i en fas då det är ganska fullt upp. Idag har jag varit på uni hela dagen och nu på kvällen ska jag ut med tjejerna och gå på spex. Ska bli hur kul som helst, verkligen älskar Linköpings spex. Har du möjlighet att gå på det så kan jag verkligen rekommendera det.

Imorgon ska en kompis firas att hon är påväg att bli gammal, eller ja... att hon fyller 25, så då blir det sittning med tre rätters, inte dåligt det heller. Kommer bli en grymt kul helg men ska försöka uppdatera lite här också.

Kvällens sysselsättning, spex!



Kommentarer
Postat av: cecilia

Önskar dig en trevlig Fredags kväll å helg.. kram

2010-02-19 @ 20:35:08
URL: http://cettcilias.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej. Tack för den fina kommentaren. Bloggdesignen är lånad tills jag hinner fixa en egen, men det ger mig hopp om en vår(som verkar vara långt borta just nu)



Vad pluggar du? Själv går jag första året på arbetsterapeutprogrammet i Norrköping.

2010-02-21 @ 22:12:46
URL: http://erikaslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0