Effektiv morgon

Godmorgon alla!
Har varit uppe nu ganska länge, håller på att tvätta då jag kom på att jag inte hade några rena träningskläder så nu är jag i full gång. Frukost har det blivit också, Kaffe, fulkornssmörgås och en halv grapefrukt, underbar frukost för jag älskar verkligen grapefrukt!

Kl 12 är det spinningapass igen, eftersom jag är ledig så passar jag på att hinna med ett på lunchen.  Ganska skönt att kunna tänka att innan 13 han jag både med att träna och tvätta, sånt brukar inte hända mig, haha!

Hoppas ni får en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad skönt med en sådan effektiv morgon!



Ja, ryggont är inte roligt. Speciellt eftersom jag fick ett diskbråck i ryggslutet för cirka fyra-fem år sen och kunde knappt röra mig. Så jag tar det säkra före det osäkra och vilar även idag.



Jag har också lätt för att få ont i fötterna under ett spinningspass men det brukar bli bättre när jag har tränat ett par veckor. Ett par spinningskor skulle är ju den ultimata lösningen :) Kram

2010-02-12 @ 10:57:58
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0