1 februari

Måndagsmorgon och ny månad. Känns riktigt bra faktikst, jag vaknade och kände mig pepp. Minns inte när det hände senast, det måste ju vara ett bra tecken?
Ska börja skriva matlistor som jag publicerar, inte det roligaste att läsa men får mig att hålla mig innanför ramen då det ju inte är så kul att visa att man fuskar. Har funderat mycket på det där om vad man publicerar och inte, men blir nog ett helt nytt inlägg om det senare, dock något jag tänkt på länge.

Idag är det halvdag på uni och sen hem för mer plugg. Vilodag inför morgondagens spinningapass men kanske eventuellt en promenad, något jag inte helt räknar som träning, dock väldigt bra.

Dagens utmaning: Drick 1,5 liter vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0