Söndagskväll

Veckan börjar gå mot sitt slut, snart dax att hoppa ner i sängen så man orkar upp och plugga imorgon igen, näst sista dagen, så underbart.
Annars har dagen inte givit så mycket, inte hunnit med så mycket som jag velat men mer än de andra dagarna så det är bra, dock inte nog för att klara tentan men det tar jag imorgon.

Mitt i pluggandet bev det en promenad i snön, helt otroligt hur mycket vackrare allt blir när det är snö ute och trots att det var kallt så ville man inte gå in. Lyckades tillslut få med mig älsklingen också och då blev det ännu mysigare.

Älskar vinter och snö!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket =)

Vad mycket snö ni har! Mycket mer än vi har är i skåne.

Kram

2009-12-21 @ 09:15:09
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0