Sist helgen innan jul

Sista helgen innan jul och innan  tenta, tycker dock fortfarande att det är elakt att ha kvällstenta den 22:a men det är bara att leva med, tidigt den 23:e bär det hemåt mot familjen med en lite smått nerdrogad katt (förhoppningsviss får det honom att må lite bätter). Fram tills dess så är det plugg plugg plugg och ärligt talat har jag tappat all motivation, men sånt får man skita i och göra det ändå. Gårdagen gick skit så nu har jag ännu mer att ta igen, men en sak i taget antar jag. Tentan ska klaras, så är det bara.

5 dagar kvar till julafton och jag längtar så grymt mycket. Bara få mysa med familjen och inte bry sig om något annat, lite tråkigt är det att inte få fira med min älskling men det är ju så det blir när man har familjerna så långt ifrån varandra. Vi får fira nyår tillsammans istället, vårt 4:e nyår tillsammans och den dag för 3 år sedan då det blev han och jag, längtar dit också!

Vad har ni för trevliga jul och nyårsplaner då?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Känner igen mig i det du skriver! Håller själv på med en c-uppsats då den ska lämnas in och vara helt klar den 4 januari. Min handledare ska läsa den för sista gången den 29 december. Men som du så känner även jag att jag bara ska klara av det.

2009-12-19 @ 13:00:01
URL: http://anneli1983.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0