Dag 2: Mätt i magen

Frukosten är precis uppäten och nu är jag mätt. Inte fel med ägg och bacon på morgonen, det står man sig på länge och man slipper den där tomma känslan i magen. Måste börja få ner lite vad det är jag äter så man håller koll, även ett bra tips om man vill hitta inspiration till mat de dagar då det är helt tomt i huvudet. Lunchen blir iaf gårdagens chili-con-carne med morötter och till middag fetkyckling, inte dåligt det inte!

Morgonen har spenderats genom både plugg och lite recept letande, finns otroligt många sidor och bloggar om LCHF mat och allt ser så gott ut, omöjligt att inte äta gott och varierat med tanke på utbudet, ska lista mina favoritsidor senare för er som är intresserade. Hoppas även på att snart få upp mina favoritrecept här också.

Nu är det tid att dricka upp kaffet och få på sig lite kläder, det är nämligen dax för lite förelänsning och sen uppgiftskrivande resten av dagen, inte kul, men ett måste.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (syns inte)

Blogg:

Skriv en snäll kommentar:

Trackback
RSS 2.0